Beste julebordet 2024 i Gdańsk, Kraków med all den gode julematen!

Våre bestselgende tilbud på Julebord 2024 i Gdańsk og Kraków er allerede tilgjengelige. Jo tidligere du begynner å planlegge, jo mer sparer du!

Julebord i Polen

Dra nytte av vårt tilbud! Vurdert av våre gjester i 2022 og 2023 på 10/10. Våre bestselgende tilbud for firmaturer til Julebord 2024 i Gdańsk og Kraków er allerede tilgjengelige. Jo tidligere du begynner å planlegge, jo mer sparer du!

Varm forsalg av juleferiepakker for bedrifter til Gdańsk og Kraków!  En slik mulighet vil ikke gjenta seg! Førstemann til mølla!  :)

Vi vet at du fortsatt husker fjorårets julebordarrangement, men stol på oss... tiden flyr, og de neste firmaturene for julebord er ikke så langt unna :)

Derfor, fyll ut undersøkelsen vår i dag og gi oss noen nødvendige detaljer, og vi vil presentere deg for det beste tilbudet for Julebord 2024 med garanti for beste pris og høyeste kvalitet på utvalgte 4-stjerners spa-hoteller, samt på topprangerte restauranter i Gdańsk og Kraków (alltid med åpen bar under julebordsarrangementet).

Styrkeforholdet mellom pris og kvalitet på våre tjenester har blitt vurdert av våre gjester som 10/10 i løpet av våre 8 år med virksomhet. Våre kunder har skrevet i sine referanser at de har spart penger takket være reisen med oss, og kvaliteten på det tilbudet de mottok overgikk deres forventninger.

Disse bedriftene stoler på oss, det kan du også. Vi ønsker at våre kunder skal være fornøyde med samarbeidet, og at alt går knirkefritt til enhver tid. Her finner du en oversikt over noen av våre mange fornøyde bedriftkunder.

Fantastisk julebordsturer 2023 til Gdańsk, gode priser og veldig bra opplegg. Anbefales!

Tusen takk til Ann og Thomas www.reisetilpolen.com for nok ett fantastisk julebordstur for gjengen i SLAM Jernbaneteknikk AS. Dere er fantastisk flinke til å følge opp gjestene og er alltid med gruppa (en flott ekstra service hvor dere guider oss gjennom byen for å vise det vi måtte ønske å se/ gjøre).

Dere har god kunnskap om de ulike byene i Polen, restauranter som må besøkes, historiene fra stedet og museer. Alle fikk flotte brosjyrer hvor all informasjon om julebordsturen stod. Samt flott informasjon om hotellet, utflukter og restauranter vi hadde booket.

Vi kunne slappe av under hele helgen for alt var tilrettelagt og i orden. Ann og Thomas fikser alt. Så vi anbefale alle å dra med Reise til Polen.

Reise til Polen er veldig gode på pris også så ved å starte tidlig planlegging så finner de billige flybilletter, gode flytider, populære restauranter og hotell. Samt flotte utflukter. Vi har reist med ca 23 ansatte i 2023 å alle var fornøyd.

Arve Moen

SLAM Jernbaneteknikk As

Roverud, Innlandet

Vil takke dere for en fantastisk tur (2023) vi hadde til Gdańsk i begynnelsen av desember.

Alt var tilrettelagt for at vi skulle bare slappe av og kose oss på turen. Flott hotell med store, gode rom. Vil gjerne fremheve restaurantbesøket vi hadde. Det var på restaurant True. Fantastisk mat, flott sted og hyggelige servitører. Den siste kvelden var vi på en litt annen type restaurant, Sassy. Flott sted, god musikk, og utsikten fra taket var fantastisk. Vi fikk mange gode småretter.

Jeg kan på det varmeste anbefale Ann og Thomas som arrangører for de som skal reise til Polen. De tar seg av absolutt alt.

Tone S. Salomonsen

Stord Anlegg AS

Stord , Hordaland

En Polen tur (2023) med den norsk/polske reise operatøren www.reisetilpolen.com ble en reise opplevelse med personlig service fra vi gikk om bord i flyet på Sola og til vi var tilbake igjen. De hadde laget et opplevelses rikt program for oss i Kraków. Julemarked, saltgruver, historisk besøk tilbake til kommunist tiden. Besøk i Jødiske områder og matopplevelser som får norske jule bord til å blekne. En stor takk til Ann og Tomas for et fantastisk fint opplegg, der vi føler at de viste stor respekt for våre penger.

Jon Kristensen

Bilen Din AS

Søgne, Vest-Agder

I helga reiste 38 tilsette til Kraków for tredagers julebord (2023). Tecno VVS er ei svært samansatt verksemd med fleire ulike fagbakgrunnar, frå tre ulike lokasjonar. Denne turen har difor vore relasjonsbyggjande og styrkande på tvers av all vår ulikskap. Me har hatt fantastiske opplevingar saman.

Frå ein legendarisk kommunistisk tour, der alvoret i historia og latter over galskapen gjekk hand i hand. Til actionfylt aktivitet, som gjorde nokre av oss relativt skjelvne. Samt kulturhistorie i saltgruvene. Me har ete treretters på intime Starka restaurant, og kost oss med burger og ribbe på ølbryggeriet som låg i gåavstand til hotellet. Til tross for lite søvn, sov me verkeleg godt i sengene på Puro Kazmierz. Eit hotell ein utan tvil kan tilrå kven som helst.

Me vil gje ein stor takk til Ann og Thomas i Reise til Polen som har bidrege til ein minneverdig tur. Dei guida oss trygt frå A til Å, og synte ein fantastisk raus service uavhengig av tid på døgnet.

Bademiljø (TECNO VVS AS)

Norheimsund, Vestland

Tusen takk for en fantastisk langhelg i Kraków! Vi var 30 personer som dro på Puro Kazimierz for julebord. En helg med deilig mat og drikke, alt ordnet på forhånd av Anna og Thomas. Hotellrommet var fint med gode senger og stor dusj. Frokosten var god med et stort utvalg. Spa og massasje var også helt fantastisk og kan sterkt anbefales!

Anna og Thomas gjorde en helt fantastisk jobb fra vi ankom til vi dro, og det ga oss en enorm trygghet å ha dem med oss. Hyggelige og smilende folk som virkelig vet hvordan de skal gi god service! Tusen takk, vi er så takknemlige for alt dere ordnet for oss.

Vi kommer tilbake!

Lene Marie Einarsen

Helt fantastisk å bruke dere som reisebyrå! Hotellet, restaurantene, julebordet og aktivitetene var helt fantastiske! Man så fort at dere har brukt mye tid og energi på å prøve ut og velge ut alt de beste for kundene deres.

Man trengte ikke bekymre seg for noe som helst, absolutt alt var ordnet - alt fra transport fra flyplass til forhåndsbestilling av matretter for 30 stk på restaurant. Det er utrolig mange detaljer å tenke på for en gruppe på 30 stk!

Anna og Thomas var tilgjengelige under hele oppholdet, uansett tid på døgnet! Utrolig hyggelige reiseledere! Anbefales på det sterkeste!

Vilde Olsen

Fellesforbundet klubben Quant

Mosjøen, Nordland

Vi hadde en fantastisk juletur  I Kraków med de flotteste, flinkeste, kunnskapsrik vertene, Anna og Thomas. ❤️

De tok hånd om oss fra det øyeblikket vi gikk av flyet til vi var på flyplassen igjen på vei hjemover. De hadde laget ett flott program for oss med både turer, kultur, spa og kulinariske opplevelser.

De var med oss hele tiden og passet på at alle hadde det fint. ❤️

Første gangen at vi som arrangerte turen kunne være „turister” og slippe å tenke noe mer enn å få en flott tur med kollegaer og deres følge.

Om det hadde vært 10 stjerner for perfekt tur, så hadde vi gitt 1000. ANBEFALER ALLE SOM VIL HA EN TUR MED GODE OPPLEVERSER OG FÅ FINE MINNER I ETTERKANT. ❤️

LA ANNA OG THOMAS FÅ VÆRE DERES GUIDER OG ANSVARLIGE.

Garantere at Dere vil få en fantastisk tur når dere drar med dette flotte paret.

Gleder oss alt til neste års juletur som selvfølgelig blir booket gjennom REISE TIL POLEN.

Arve og Kjærsti Moen

SLAM Jernbaneteknikk As

Roverud, Innlandet

Reise til Polen, Ann! Takk!

Vet du venter på tilbakemelding fra en streng gjest. Nå kan du puste med magen. Alle er trygt hjemme og formen er på vei tilbake til normalen. Tusen takk for et fint og profesjonelt gjennomført arrangement, du tok oss i mot og alt var ordnet og tilrettelagt slik jeg ønsket.

Du var alltid tilstede og ordnet hvis vi ønsket mer eller Extra. Det var meget tydelig at du ønsket det aller beste for dine gjester. Ingen utfordringer var for storeigjen.

Tusen takk for et fantastisk Julebord i Kraków, som det er lenge til gutta i BE-Elektro A/S vil glemme.

Atle Våge

BE-Elektro A/S

Oslo

På vegne av Vestfjord Bygg vil vi sende en stor takk til „Reise til Polen” for en flott og innholdsrik Julebord tur til Gdańsk.

Planleggingen gikk raskt og enkelt. Våre ønsker ble tatt hensyn til og fikk et program som passet utmerket for gruppa.

Ann og Thomas var med fra start til slutt med god informasjon og gode råd hele veien. Vi fikk egen fotograf (Thomas) som foreviget turen med flotte bilder.

Den engelsktalende guiden Eliza tok oss med rundt og viste oss det fineste severdigheten innen kultur og de beste plassene for mat og drikke i gamlebyen. På den guidede turen hadde Thomas og Eliza avtalt med barene og restaurantene om å lage en liten smakebit på tradisjons mat og drikke i Gdańsk, noe som falt i smak for oss.

Holiday Inn Hotel var veldig bra. Rent, fint og god frokost.

Vi gutta ble hentet av taxi og dro på Go-kart og damene reiste på shopping på det store kjøpesenteret Forum 10 min gangavstand fra hotellet.

Vi var også på julemarked i gamlebyen, her fikk vi kjenne på julestemningen og se hvor hyggelig de hadde laget det til og her fikk man kjøpe alt i fra spekepølser til strikkaluer.

Siste dagen var vi på 2. Verdenskrig museet og der hadde Ann fikset forhåndsbestilte billetter, så vi slapp unna lange køer.

Vi ble godt tatt vare på fra start til slutt! - og skal vi til Polen igjen, kommer vi garantert til å kontakte „Reise til Polen”.

Arne Ove Ringstad

Vestfjord Bygg As

Florø, Vestlandet

Julebord tur til Kraków. Takk til Reise til Polen som arrangerte alt det vi trengte under hele oppholdet. Takk til gutta i AK1 EL for et godt samarbeid. God Jul og Godt Nytt År. Hilsen oss fra AK1 EL.

AK1 Elektro AS

Oslo

I anledning en jubileumstur vi skulle ha med firmaet vårt, Mårstig Bygg AS, så kom vi i kontakt med Anna i reisebyrået „Reise til Polen”, som hun og mannen hennes Thomas driver.

Vi fant raskt tonen og med den profesjonelle holdningen og tilgjengeligheten hun viste oss så var det ingen tvil om hvem vi ønsket å reise med.

Anna lyttet til våres ønsker og tanker vi hadde for turen og alt ble tatt høyde for både før, under og etter oppholdet vårt.

Da vi ankom flyplassen i Gdańsk, stod de klare for å ønske oss velkommen og kjøre oss til hotellet i Sopot.

Videre har de bare vært helt fantastisk og ordnet med alt. Helt ned til den minste detalj.

De skreddersydde turen og oppholdet, så alt var relatert til oss.

Vi fikk nydelig mat, blant annet på gourmetrestauranten, L'Entre.

Anna og Thomas viste sin omsorg og var tilgjengelig 24/7, vi kunne slappe av og visste at vi ble ivaretatt.

Servicen de viser kunne ikke ha vært bedre.

Vi har hatt en utrolig kjekk tur med noen minnerike dager.

Tusen takk til Anna og Thomas, vi kan med glede, virkelig varmt anbefale dere videre.

Camilla Mårstig

Mårstig Bygg AS

Bergen, Hordaland

Tusen takk for en kjempefin tur til Kraków!

Vårt firma Marinelektronikk AS skulle på langweekend til Polen, og i planleggingen kom vi tilfeldigvis i kontakt med „Reise til Polen”. Vi var begynt å google alt som var nødvendig å få på plass.

Istedenfor å legge ned masse arbeid i å finne airshuttle, utflukter, restauranter, severdigheter osv. fant vi ut at vi ville prøve hva „Reise til Polen” kunne tilby. Og da fikk vi så mye mer enn forventet. Her var kompetansen på topp.

Det viste seg at de hadde kontaktnettet i orden, og skaffet de beste guidene, og de beste restaurantene.

Vi fikk forslag til menyer, og de meste av middager ble bestilt på forhånd, med gode anbefalinger fra Anna, både når det gjaldt mat og restaurant. Det skulle vise seg å være en suksess. Vi fikk retter som vi garantert ikke hadde komt til å bestille dersom vi bare skulle finne ut av en meny på egenhånd. Og anbefalingene viste seg å være helt på topp.

„Reise til Polen” har lokal kunnskap som vi fikk benytte oss av, og skaffet de severdighetene vi ønsket til rimelige priser. Faktisk så ble det billigere å bestille gjennom de, enn å bestille direkte. Dette gjaldt både restauranter, spa, frisør hotel osv.

„Reise til Polen” er en liten organisasjon, som det var lett å få en god kontakt med. I forkant var de strukturert å fikk fanget opp alt vi trengte. Svar på mailer gikk fort. Det var veldig fleksible.

Vi hadde ikkje forventa så god hjelp, og til overmål var de tilgjengelig på Messenger og telefon 24/7, under hele oppholdet. Og svarte på alle tenkelige og utenkelige spørsmål.

Jag kan på det varmeste anbefale de dersom noen planlegger en Polentur.

Bruk „Reise til Polen”, istedenfor å bruke timer fremfor PC-en, etter leting etter det du likevel ikke finner.

Svein Vatnehol

Marinelektronikk AS

Ålesund, Møre og Romsdal

Takk for sist og takk for god planlegging og oppfølging av turen der Søreide Babes feiret sitt 20 års jubileum.

Først må vi si at vi er veldig godt fornøyd med jobben dere gjorde og vi er svært glade for at vi kontaktet dere før vi dro til Polen. Vi kan uten problemer gi dere våre beste anbefalinger.

Vi opplevde det fantastisk å bli møtt på hotellet med champagne som velkomst. Taxiene var veldig presise og alltid til å stole på. Restaurantene var gode, sykkelturen kjempeflott. Dere fikset og ordnet og endret på avtaler for oss. Det var lett å ta kontakt med dere og det var veldig kjekt å få så mange bilder av oss alle i etterkant.

Det meste var veldig veldig bra og vi var i det store og det hele SVÆRT godt fornøyde. Vi gir Reise til Polen våre beste anbefalinger og vi vil gjerne ta kontakt neste gang vi vil ta turen til Polen. Tusen takk til Anna og Thomas.

Liv Sylvarnes

for Søreide Babes

Bergen, Hordaland

Fra 30. Mai til 2. Juni 2019 var vi på firmatur til Kraków. Dette var en tur som Reiser til Polen hadde skreddersydd for oss, og det er det bare å ta av seg hatten for. I forkant av reisen var de behjelpelige med alt vi lurte på, og responstiden er rask. Reiser til Polen klarte å gjøre hele reisefølget (21 stk) strålende fornøyde med turen. Og vi sitter igjen med morsomme minner. Er det andre som ønsker å oppleve Kraków så anbefaler vi i Elektor Installasjon AS, Reiser til Polen på det varmeste. Om vi skal til Polen igjen så kommer vi helt klart til å bruke Reiser til Polen. :)

Mette Hanvold Larsen

Elektor Installasjon AS

Stange, Hedmark

Les mer om våre gjester

og hvorfor de har valgt å reise med oss!

Våre Julebord-turer til Gdańsk eller Kraków er allerede en promotering i seg selv, noe vi er veldig stolte av :) Våre gjester fra i fjor planlegger allerede årets tur med oss til Polen og anbefaler disse turene til andre selskaper - les om det i referansene våre. Ikke vent til siste øyeblikk.

Husk, det er best å organisere julebordturen under julemarkedene i Gdańsk eller Kraków. Disse markedene er anerkjent som noen av de beste i Europa og forbedrer sterkt firmaturen. Julemarkedene starter rundt 22.11.2024. Så, det er best å organisere Julebord 2024-turen mellom 21.11-15.12.2024, som er bare en måned når tusenvis av selskaper ønsker å gjøre det samme. Derfor, slå alle andre! :)

Fordi det ikke er verdt å vente med å organisere julebord. Bestill i dag det kuleste hotellet, de beste restaurantene, de mest interessante attraksjonene og de billigste flybillettene! Hvorfor overbetale og betale mer når du kan spare og organisere julebord i Polen: Gdańsk eller Kraków akkurat nå! Vi inviterer deg!

Vi venter på deg med fantastiske Julebord-forslag i Polen, vurdert 10/10 av norske selskaper i tidligere år.

Nå dere har tre oppgaver: fylle ut spørreskjema, velge et av våre beste hoteller for å organisere julebord i Polen, og gå ombord på flyet i godt humør, med tanken i bakhodet at dere har i vente en fantastisk tur forberedt av profesjonalister.

Vel, det er kanskje en til oppgave dere vil få av oss litt senere: å skrive en anmeldelse om det hvor mye dere ønsker å komme tilbake til Polen så raskt som mulig etter å ha opplevd det fantastiske oppholdet organisert av oss. :)

Ifølge vurderingene fra mange norske selskaper, er vi fremragende eksperter i å organisere firmareiser til Polen. Våre kunder kommer tilbake til oss år etter år og anbefaler oss til sine partnere. Det er den største utmerkelsen for oss.

Finn ut av dine ekstra fordeler: hos oss vil du få et tilbud med prisgaranti. Etter å ha mottatt tilbudet fra oss, vil du ha en uke til å ta en beslutning angående reisen.

I løpet av denne tiden vil vi reservere hotellrom for deg og bestille flybilletter, slik at du kan diskutere tilbudet vårt i fred og ro, og føle deg trygg på at den festlige reisen din blir planlagt av profesjonelle fra Reise til Polen. Den oppgitte prisen i våre tilbud til våre gjester gjelder spesielle vilkår fastsatt av Reise til Polen og våre polske partnere. Vi garanterer at du ikke vil finne en bedre kvalitet-til-pris-forhold noe annet sted.

Husk at i tillegg til flyprisene fra Norge til Polen, organiserer vi alt innenfor den avtalte prisen i tilbudet. Etter en foreløpig aksept av dato og betaling av depositum for hotellet, vil vi avklare de resterende reisedetaljene via e-post, i tråd med dine behov og ønsker.

Ikke vent med å bestille, de beste hotellene i Gdańsk og Kraków for november og desember 2023 blir raskt fylt opp, og flybilletter for enkelte dager selges ut svært raskt. Å vente vil øke kostnadene for reisen, og det er jo bedre å bruke bedriftens budsjett på noe hyggelig i Polen :)

Spar tiden din, la oss ta hånd om alle detaljer rundt reisen deres. Henvend dere til en trygg arrangør og la oss gjøre jobben!

Reisearrangør:

Reise til Polen

Borggata 67

5417 Stord

DNB

1503 7335 441 Reise til Polen

Organisasjonsnummer

916334915

Velkommen i Polen. God tur!

Nå trenger vi det viktigste fra dere, nemlig å fylle ut vårt skjema. Det er helt uforpliktende for dere. Virkelig, ved å gi oss så mye informasjon som mulig fra starten, vil dere spare tid og penger.

Selv om dere ikke bestemmer dere for å reise med oss, vil det ikke koste dere noe for tiden vi bruker på å utarbeide et tilbud for dere. Men hvis dere bestemmer dere for å reise med Reise til Polen, vil dere få et tilbud skreddersydd akkurat etter deres behov.​

• For å kunne planlegge den perfekte turen trenger vi så mye informasjon som mulig fra dere. På hvert hotelltilbud ser dere en reisepakke for minst 21 personer. Det er beregnet basert på kostnadene for overnatting, julemiddag og flytransport. Hvis dere planlegger å arrangere en julefest for en større eller mindre gruppe, er det bare å skrive til oss, så vil vi forberede en reisepakke for dere til den beste prisen! Vi har allerede erfaring med å organisere turer for store grupper på opptil 80 personer (artikkel om oss ble publisert i Sunnhordland i 2017). Husk at organisering av en slik tur tar tid for å ordne alle detaljer, inkludert hotell- og flybillettbestillinger. Vi gjør alltid vårt beste for å finne de billigste flybillettene og tilby en attraktivt priset pakke for våre gjester. Husk - jo tidligere vi starter bestillingsprosessen, jo større er sjansen for å få plass på flyet til en god pris.
  • Skriv også til oss på e-post: hva som er viktig for dere - flytider, beliggenhet og standard på hotellet, gode konferansemuligheter eller noe annet? Har dere andre potensielle reisemål i tankene? Fortell oss om dem, så vil vi sammenligne forskjellige alternativer. Vennligst oppgi en omtrentlig budsjett, så vil vi tilby dere det beste tilbudet for deres gruppetur som vil begeistre alle. Vi kjenner til forskjellige budsjetter og kan gi dere råd om gode reisedatoer og attraksjoner å oppleve.
  • Hvorfor spør vi om disse opplysningene? Fordi hotellprisene varierer avhengig av ukedagen. Noen ganger kan datoen dere ønsker å reise på, falle på "røde dager" i den polske kalenderen, noe som betyr at hotellene har høyere priser eller er utsolgt. Vi spør også fordi prisen for transport for 12 eller 40 personer er forskjellig, og vi ønsker å gi dere den beste prisen! Vi spør også fordi flyselskapene har forskjellige regler når det gjelder minimum antall reisende og vilkår som gjelder for oss som agenter som bestiller billetter for våre kunder. Vi vet også når spennende ting skjer i Polen, for eksempel julemarkeder, og derfor kan vi tilby dere flere attraksjoner inkludert i samme pris. Husk også at noen ganger kan en beslutning om å utsette avreisen bety en bedre pris på flyreisen eller hoteller, og å reise på en lørdag til en tirsdag i stedet for torsdag til søndag kan bety betydelige besparelser på faste kostnader (fly, hotell, transport), og pengene som spares kan brukes på attraksjoner og glede under oppholdet.

Dere sparer tid og penger på å gi oss så mye informasjon som mulig fra begynnelsen
  • Etter å ha mottatt denne informasjonen vil vi kontakte våre partnere i Polen for å utarbeide det mest gunstige tilbudet for dere. På denne måten kan vi tilby dere de beste prisene og den høyeste kvaliteten. Dere vil motta en profesjonell reiseplan med en oversikt over kostnader som passer inn i deres budsjett og inkluderer følgende informasjon: hotell, transport (i Polen), mat og andre turistattraksjoner (turer, festligheter). Planen vil inneholde valgfrie forslag. Vi vil utforme reiseplanen sammen med dere.

Velkommen til Polen!

Team Reise til Polen

Dere kommer til å spare!

• Dere kommer til å spare tid: med oss trenger dere ikke å lete etter gode restauranter med kartet i hånda eller vente i kø på ledig bord når dere endelig finner veien frem. Vi kan anbefale dere lokaler som er verdt å besøke.
  • Dere kommer til å spare penger. Lavbudsjett ferie på egen hånd blir fort mye dyrere enn en tur med oss.
  • Du vil ikke finne bedre tilbud andre steder. Pakker med ekstra attraksjoner er tilgjengelige kun for våre gjester.
  • Vi vil bestå dere med hjelp i krisesituasjoner, for eksempel, hvis dere trenger akutt medisiner eller legebesøk.
  • På grunn av våre samarbeidsavtaler med hoteller, taxi-selskap og de beste restaurantene ønsker vår bedrift å tilby våre kunder: én bedriftspakke med en faktura.

• Dere er våre gjester og vi ønsker å ta dere imot som gjester.
  • Vårt firma er registrert i Norge, vårt andre hjemmeland, og det er her vi jobber, bor og betaler skatt
  • Det viktigste kommer på slutten: dere slipper å lete etter noen som forstår dere i Polen, da dere kommuniser direkte med oss.

Vi er ikke som alle andre typiske reisebyrå! :)

• Visittkortet vårt er at vi reagerer individuelt på enhver forespørsel, skaper en unik plan for enhver gruppe uten noen ferdig mal. Dette fordi vi skreddersyr dine reiseopplevelser.
  • Hvis dere planlegger en firmatur foreslår vi at dere tar tidlig kontakt med oss, om det er mulig. Jo fortere vi planlegger din reise, desto billigere flybilletter vil du kjøpe. Priser på flybilletter endres hver dag.
  • Etter en tentativ godkjennelse av dato og innbetaling av forskudd for hotell, kan vi bestemme resten av reisedetaljene i forhold til deres behov og ønsker.

Et omfattende tilbud og rask responstid!

• Første prisforslag til turen kan forberedes i løpet av 3 dag

• Mens et skreddersydd reiseprogram vil bli ferdig i løpet av 7 dag

• I vår pris er alltid frokost og vip flyplasstransport inkludert.

• Bestemmer reiseplanen sammen med dere

• Service og tilgang til polske/norske reiseledere for hele gruppen gjennom hele døgnet

• Kunnskap og erfaring gjennom hele turen fra første til siste dag

• Overnatting og underholdning på steder som holder den høyeste standard i Polen og som vi kjenner godt

• Hver klient mottar fra oss individuelt en full informasjonspakke om reisen.

Nå burde dere vite hvorfor dere trenger oss hvis dere planlegger

en tur til Polen! :)

Gdańsk 29 Apr. 2024 13 °C

Mer om Gdańsk du kan se her

Kraków 29 Apr. 2024 13 °C

Mer om Kraków du kan se her

Social media

Tips en venn om denne annonsen